Ovim putem Vas želimo obavijestiti o važnosti pridržavanja procedure u svezi slanja zahtjeva koje se odnose na promjenu podataka vezanih uz ugovorni odnos, odnosno o svakoj promjeni koja utječe na odnos davatelja javne usluge i korisnika usluge; nastanak, promjenu ili prestanak korištenja javne usluge sakupljanja komunalnog otpada).
Prijavu istih potrebno je prijaviti davatelju javne usluge na službenu adresu elektroničke pošte info@eko-flor.hr kako bih odgovor na zahtjev bio dostavljen u zakonskom roku.
Po zaprimanju zahtjeva/prigovora/reklamacije na info@eko-flor.hr isti je uvršten u Evidenciju prigovora potrošača te dajemo odgovor u zakonskom roku.
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, trgovac je dužan jasno, vidljivo i čitljivo istaknuti obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora u svojim poslovnim prostorijama i na mrežnoj stranici ako je uspostavljena.
Trgovac, društvo EKO-FLOR PLUS d.o.o. jasno je istaknuo adresu elektroničke pošte info@eko-flor.hr kao adresu za podnošenje prigovora i zahtjeva dok zahtjevi/prigovori poslani na adrese e-pošte komunalno@eko-flor.hr i/ili izjave@eko-flor.hr te interne adrese zaposlenika neće biti uvaženi.
Svaku dokumentiranu promjenu u statusu korisnika javne usluge koja se prijavljuje, davatelj javne usluge prihvaća od datuma prijave i dostave popratne dokumentacije, a primjenjuje od prvog dana sljedećeg mjesečnog obračunskog razdoblja te je isključena mogućnost retroaktivnog učinka prijavljene promjene.
Pružanje javne usluge sakupljanja komunalnog otpada regulirano je Odlukom o načinu pružanja javne usluge sakupljanja otpada (dalje u tekstu: Odluka) te Općim uvjetima poslovanja i korištenja javne usluge sakupljanja komunalnog otpada (dalje u tekstu: Opći uvjeti) javno objavljenim na službenoj stranici davatelja usluge www.eko-flor.hr.
S poštovanjem,
Mateja Kralj
Voditelj komunalnih poslova