Najnovije
04.12.2024
Dokumenti za preuzimanje:
ODLUKA o dodjeli stipendija u školskoj godini 2024.-2025.
[...]
04.12.2024Prethodno savjetovanje sa zainteresiranom javnošću – III Izmjene i dopune Odluke o davanju na korištenje javnih površina i neizgrađenog građevinskog zemljišta u vlasništvu Općine Pisarovina za postavljanje privremenih objekata te reklamnih i oglasnih predmeta.
PRETHODNO SAVJETOVANJE SA ZAINTERESIRANOM JAVNOŠĆU
III IZMJENE I DOPUNE ODLUKE O DAVANJU NA KORIŠTENJE JAVNIH POVRŠINA I NEIZGRAĐENOG GRAĐEVINSKOG ZEMLJIŠTA U VLASNIŠTVU OPĆINE PISAROVINA ZA POSTAVLJANJE PRIVREMENIH OBJEKATA TE REKLAMNIH I OGLASNIH PREDMETA
Na temelju članka 11. Zakona o pravu na pristup informacijama (NN 25/13, 85/15 i 69/11), Općina Pisarovina objavljuje nacrt Izmjena i dopuna Odluke o davanju na korištenje javnih površina i neizgrađenog građevinskog zemljišta u vlasništvu Općine Pisarovina za postavljanje privremenih objekata te reklamnih i oglasnih predmeta (dalje u tekstu: Odluka) radi provođenja savjetovanja s javnošću.
Predmet savjetovanja
Predmet savjetovanja su izmjene i dopune Odluke, kojima se:
Mijenja visina naknada za korištenje javnih površina i nekretnina za postavljanje privremenih objekata, ugostiteljskih terasa, reklamnih i oglasnih predmeta te prostora za posebne manifestacije.
Preciziraju odredbe vezane uz postupak davanja nekretnina na korištenje i uvjeti za dodjelu odobrenja.
Uvode promjene u visinu kazni za pravne i fizičke osobe koje koriste javne površine bez odobrenja ili suprotno ugovoru.
Cilj savjetovanja
Savjetovanje se provodi radi uključivanja zainteresirane javnosti u proces donošenja izmjena i dopuna Odluke, a s ciljem prikupljanja prijedloga i primjedbi te osiguravanja veće transparentnosti u postupku.
***
Rok za podnošenje mišljenja, primjedbi i prijedloga je od 04.12.2024. godine do 16.12.2024. godine.
Adresa i način podnošenja mišljenja, primjedbi i prijedloga: pisane primjedbe/mišljenja/prijedloge moguće je dostaviti na zadanom obrascu iz priloga i to elektroničkom poštom na e-mail: tajnistvo@pisarovina.hr.
***
Sukladno odredbama članka 11. Zakona o pravu na pristup informacijama (Narodne novine, broj 25/13, 85/15 i 69/22) nakon provedenog savjetovanja sa javnošću, nositelj izrade akta dužan je o prihvaćenim/neprihvaćenim primjedbama i prijedlozima obavijestiti javnost putem svoje web stranice na kojoj će objaviti Izvješće o provedenom savjetovanju sa javnošću.
DOKUMENTI ZA PREUZIMANJE:
Nacrt prijedloga
Obrazac za sudjelovanje u savjetovanju s javnošću [...]
26.11.2024
JAVNI POZIV – odvojak Sadaki – Velika Jamnička
JAVNI POZIV – cesta prema aerodromu u naselju Bratina
[...]
06.11.202416. studenog, subota, 2024. u sportskoj dvorani OŠ “Vladimir Nazor” Pisarovina, u 19 sati, veliki koncert folklornog ansambla “Ivan Mažuranić” povodom 25 godina postojanja ansambla.
Ulaznice možete nabaviti u Turističkoj zajednici općine Pisarovina i frizerskom salonu “Exkluziv”, Trg hrvatskih velikana 1, Pisarovina. [...]
24.10.2024
DOKUMENTI ZA PREUZIMANJE:
Natječaj – Komunalno Pisarovina – pomoćni radnik
[...]
22.10.2024Na temelju članka 9. i članka 20. Odluke o stipendiji Općine Pisarovina (Glasnik
Zagrebačke županije br. 29/09 i Službene novine Općine Pisarovina br. 12/18 i 10/19),
Općinski načelnik Općine Pisarovina raspisuje
NATJEČAJ
za dodjelu stipendija za deficitarna zanimanja studentima
u akademskoj godini 2024./2025.
Natječaj za dodjelu stipendija za deficitarna zanimanja
Izjava-o-neprimanju-drugih-stipendija-2024
Obrazac Prijave na natječaj – deficitarna zanimanja
[...]
18.10.2024ODLUKA o broju i visini stipendija za učenike i studente u 2024-2025.g.
NATJEČAJ za dodjelu stipendija za školsku-akademsku godinu 2024-2025
Obrazac Prijave za dodjelu stipendija
[...]
11.10.2024Ovim putem Vas želimo obavijestiti o važnosti pridržavanja procedure u svezi slanja zahtjeva koje se odnose na promjenu podataka vezanih uz ugovorni odnos, odnosno o svakoj promjeni koja utječe na odnos davatelja javne usluge i korisnika usluge; nastanak, promjenu ili prestanak korištenja javne usluge sakupljanja komunalnog otpada).
Prijavu istih potrebno je prijaviti davatelju javne usluge na službenu adresu elektroničke pošte info@eko-flor.hr kako bih odgovor na zahtjev bio dostavljen u zakonskom roku.
Po zaprimanju zahtjeva/prigovora/reklamacije na info@eko-flor.hr isti je uvršten u Evidenciju prigovora potrošača te dajemo odgovor u zakonskom roku.
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, trgovac je dužan jasno, vidljivo i čitljivo istaknuti obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora u svojim poslovnim prostorijama i na mrežnoj stranici ako je uspostavljena.
Trgovac, društvo EKO-FLOR PLUS d.o.o. jasno je istaknuo adresu elektroničke pošte info@eko-flor.hr kao adresu za podnošenje prigovora i zahtjeva dok zahtjevi/prigovori poslani na adrese e-pošte komunalno@eko-flor.hr i/ili izjave@eko-flor.hr te interne adrese zaposlenika neće biti uvaženi.
Svaku dokumentiranu promjenu u statusu korisnika javne usluge koja se prijavljuje, davatelj javne usluge prihvaća od datuma prijave i dostave popratne dokumentacije, a primjenjuje od prvog dana sljedećeg mjesečnog obračunskog razdoblja te je isključena mogućnost retroaktivnog učinka prijavljene promjene.
Pružanje javne usluge sakupljanja komunalnog otpada regulirano je Odlukom o načinu pružanja javne usluge sakupljanja otpada (dalje u tekstu: Odluka) te Općim uvjetima poslovanja i korištenja javne usluge sakupljanja komunalnog otpada (dalje u tekstu: Opći uvjeti) javno objavljenim na službenoj stranici davatelja usluge www.eko-flor.hr.
S poštovanjem,
Mateja Kralj
Voditelj komunalnih poslova [...]
11.10.2024
Na temelju članka 11. Odluke o dodjeli stipendija Zagrebačke županije („Glasnik Zagrebačke županije“ broj 15/10, 26/11 i 34/20) Župan Zagrebačke županije raspisuje
NATJEČAJ
za dodjelu stipendija Zagrebačke županije za školsku/akademsku godinu 2024./2025.
za učenike i studente
DOKUMENTI ZA PREUZIMANJE:
Natječaj
Obrazac prijave
[...]
[custom-facebook-feed]