Najnovije
04.12.2024  Dokumenti za preuzimanje: ODLUKA o dodjeli stipendija u školskoj godini 2024.-2025.           [...]
04.12.2024Prethodno savjetovanje sa zainteresiranom javnošću – III Izmjene i dopune Odluke o davanju na korištenje javnih površina i neizgrađenog građevinskog zemljišta u vlasništvu Općine Pisarovina za postavljanje privremenih objekata te reklamnih i oglasnih predmeta. PRETHODNO SAVJETOVANJE SA ZAINTERESIRANOM JAVNOŠĆU III IZMJENE I DOPUNE ODLUKE O DAVANJU NA KORIŠTENJE JAVNIH POVRŠINA I NEIZGRAĐENOG GRAĐEVINSKOG ZEMLJIŠTA U VLASNIŠTVU OPĆINE PISAROVINA ZA POSTAVLJANJE PRIVREMENIH OBJEKATA TE REKLAMNIH I OGLASNIH PREDMETA Na temelju članka 11. Zakona o pravu na pristup informacijama (NN 25/13, 85/15 i 69/11), Općina Pisarovina objavljuje nacrt Izmjena i dopuna Odluke o davanju na korištenje javnih površina i neizgrađenog građevinskog zemljišta u vlasništvu Općine Pisarovina za postavljanje privremenih objekata te reklamnih i oglasnih predmeta (dalje u tekstu: Odluka) radi provođenja savjetovanja s javnošću. Predmet savjetovanja Predmet savjetovanja su izmjene i dopune Odluke, kojima se: Mijenja visina naknada za korištenje javnih površina i nekretnina za postavljanje privremenih objekata, ugostiteljskih terasa, reklamnih i oglasnih predmeta te prostora za posebne manifestacije. Preciziraju odredbe vezane uz postupak davanja nekretnina na korištenje i uvjeti za dodjelu odobrenja. Uvode promjene u visinu kazni za pravne i fizičke osobe koje koriste javne površine bez odobrenja ili suprotno ugovoru. Cilj savjetovanja Savjetovanje se provodi radi uključivanja zainteresirane javnosti u proces donošenja izmjena i dopuna Odluke, a s ciljem prikupljanja prijedloga i primjedbi te osiguravanja veće transparentnosti u postupku. *** Rok za podnošenje mišljenja, primjedbi i prijedloga je od 04.12.2024. godine do 16.12.2024. godine. Adresa i način podnošenja mišljenja, primjedbi i prijedloga: pisane primjedbe/mišljenja/prijedloge moguće je dostaviti na zadanom obrascu iz priloga i to elektroničkom poštom na e-mail: tajnistvo@pisarovina.hr. *** Sukladno odredbama članka 11. Zakona o pravu na pristup informacijama (Narodne novine, broj 25/13, 85/15 i 69/22) nakon provedenog savjetovanja sa javnošću, nositelj izrade akta dužan je o prihvaćenim/neprihvaćenim primjedbama i prijedlozima obavijestiti javnost putem svoje web stranice na kojoj će objaviti Izvješće o provedenom savjetovanju sa javnošću. DOKUMENTI ZA PREUZIMANJE: Nacrt prijedloga Obrazac za sudjelovanje u savjetovanju s javnošću [...]
26.11.2024      [...]
26.11.2024  JAVNI POZIV – odvojak Sadaki – Velika Jamnička JAVNI POZIV – cesta prema aerodromu u naselju Bratina     [...]
06.11.202416. studenog, subota, 2024. u sportskoj dvorani OŠ “Vladimir Nazor” Pisarovina, u 19 sati, veliki koncert folklornog ansambla “Ivan Mažuranić” povodom 25 godina postojanja ansambla. Ulaznice možete nabaviti u Turističkoj zajednici općine Pisarovina i frizerskom salonu “Exkluziv”, Trg hrvatskih velikana 1, Pisarovina. [...]
24.10.2024  DOKUMENTI ZA PREUZIMANJE: Natječaj – Komunalno Pisarovina – pomoćni radnik             [...]
22.10.2024Na temelju članka 9. i članka 20. Odluke o stipendiji Općine Pisarovina (Glasnik Zagrebačke županije br. 29/09 i Službene novine Općine Pisarovina br. 12/18 i 10/19), Općinski načelnik Općine Pisarovina raspisuje NATJEČAJ za dodjelu stipendija za deficitarna zanimanja studentima u akademskoj godini 2024./2025.   Natječaj za dodjelu stipendija za deficitarna zanimanja Izjava-o-neprimanju-drugih-stipendija-2024 Obrazac Prijave na natječaj – deficitarna zanimanja       [...]
18.10.2024ODLUKA o broju i visini stipendija za učenike i studente u 2024-2025.g. NATJEČAJ za dodjelu stipendija za školsku-akademsku godinu 2024-2025 Obrazac Prijave za dodjelu stipendija   [...]
11.10.2024Ovim putem Vas želimo obavijestiti o važnosti pridržavanja procedure u svezi slanja zahtjeva koje se odnose na promjenu podataka vezanih uz ugovorni odnos, odnosno o svakoj promjeni koja utječe na odnos davatelja javne usluge i korisnika usluge; nastanak, promjenu ili prestanak korištenja javne usluge sakupljanja komunalnog otpada). Prijavu istih potrebno je prijaviti davatelju javne usluge na službenu adresu elektroničke pošte info@eko-flor.hr kako bih odgovor na zahtjev  bio dostavljen u zakonskom roku. Po zaprimanju zahtjeva/prigovora/reklamacije na info@eko-flor.hr isti je uvršten u Evidenciju prigovora potrošača te dajemo odgovor u zakonskom roku. Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, trgovac je  dužan jasno, vidljivo i čitljivo istaknuti obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora u svojim poslovnim prostorijama i na mrežnoj stranici ako je uspostavljena. Trgovac, društvo EKO-FLOR PLUS d.o.o. jasno je istaknuo adresu elektroničke pošte  info@eko-flor.hr kao adresu za podnošenje prigovora i zahtjeva dok zahtjevi/prigovori poslani na adrese e-pošte komunalno@eko-flor.hr i/ili izjave@eko-flor.hr te interne adrese zaposlenika neće biti uvaženi. Svaku dokumentiranu promjenu u statusu korisnika javne usluge koja se prijavljuje, davatelj javne usluge prihvaća od datuma prijave i dostave popratne dokumentacije, a primjenjuje od prvog dana sljedećeg mjesečnog obračunskog razdoblja te je isključena mogućnost retroaktivnog učinka prijavljene promjene. Pružanje javne usluge sakupljanja komunalnog otpada regulirano je Odlukom o načinu pružanja javne usluge sakupljanja  otpada (dalje u tekstu: Odluka) te Općim uvjetima poslovanja i korištenja javne usluge sakupljanja komunalnog otpada (dalje u tekstu: Opći uvjeti) javno objavljenim na službenoj stranici davatelja usluge www.eko-flor.hr. S poštovanjem, Mateja Kralj Voditelj komunalnih poslova [...]
11.10.2024  Na temelju članka 11. Odluke o dodjeli stipendija Zagrebačke županije („Glasnik Zagrebačke županije“ broj 15/10, 26/11 i 34/20) Župan Zagrebačke županije raspisuje NATJEČAJ za dodjelu stipendija Zagrebačke županije za školsku/akademsku godinu 2024./2025. za učenike i studente DOKUMENTI ZA PREUZIMANJE: Natječaj Obrazac prijave         [...]

 


 


[custom-facebook-feed]